Vittoria Corsa Pro TLR – πρόκειται για τη ναυαρχίδα των αγωνιστικών ελαστικών δρόμου που πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε από το ιταλικό brand.
Με σημαντικές βελτιώσεις στα βασικά χαρακτηριστικά του, όπως η ομαλότερη κύλιση και η αντοχή στα σκασίματα, το Corsa Pro έχει ήδη χρησιμοποιηθεί (πριν την επίσημη διάθεση του στο ευρύ κοινό) σε δύο μνημειώδεις κλασικούς αγώνες – το Milan-San Remo και το Paris-Roubaix έχοντας μάλιστα κατακτήσει σπουδαίες νίκες στο ύψιστο αυτό επίπεδο αγωνιστικής ποδηλασίας δρόμου.
Χαρακτηριστικά Vittoria Corsa Pro TLR
Πέρασαν αρκετά χρόνια από την τελευταία ανανέωση της σειράς Corsa, των ελαστικών δρόμου υψηλής ποιότητας της Vittoria.
Αυτό αφενός αποδεικνύει πόσο καλά ήταν τα προηγούμενα μοντέλα, όπως το Corsa G2.0 TLR.
Από την άλλη όμως, οι εξελίξεις στα ελαστικά ποδηλάτου δρόμου (ιδιαίτερα στα tubeless-ready), έχουν προχωρήσει γρήγορα τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα, πολλοί να πιστεύουν ότι οι ανταγωνιστές της Vittoria όχι μόνο την είχαν φτάσει, αλλά σε ορισμένους τομείς την είχαν ξεπεράσει κιόλας.
Το νέο Corsa Pro TLR σχεδιάστηκε για να φέρει τη Vittoria πάλι στην κορυφή.
Οι κύριες εξελίξεις περιλαμβάνουν μείωση κατά 12% και 18% αντίστοιχα στην ομαλή κύλιση και την αντοχή στα σκασίματα, όπως αναφέρεται. Ταυτόχρονα, το βάρος έχει μειωθεί κατά 4%.
Η Vittoria αναφέρει ότι έχει επιτύχει αυτά τα αποτελέσματα μέσω δύο νέων χαρακτηριστικών – μιας νέας μεθόδου κατασκευής που ονομάζεται “electrical vulcanisation” ή “electrical curing” και ενός ανασχεδιασμένου μείγματος πέλματος που συνδυάζει το γραφένιο με το πυρίτιο.
Θα απαιτηθούν φυσικά ελεγχόμενες δοκιμές για να διαπιστωθεί εάν μπορεί να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό όπως το Continental GP5000 S TR, το Schwalbe Pro One TLE και το Pirelli P Zero Race TLR.
Όσον αφορά την τιμή, η συνιστώμενη τιμή λιανικής για ένα ελαστικό είναι £89.99/$99.99/€94.95 κάτι που το καθιστά πολύ πιο ακριβό από πολλούς ανταγωνιστές του.
Η Προσωπική μου Εμπειρία με το Vittoria Corsa PRO Control
Παράλληλα με το PRO η Vittoria κυκλοφόρησε και την έκδοση Control η οποία και προορίζεται για… σκληρές αποστολές. Δεδομένης της απαράδεκτης κατάστασης των δρόμων εδώ στην Αγγλία όπου και ποδηλατώ τον περισσότερο καιρό, αποφάσισα να επιλέξω την πιο… puncture-proof έκδοση του νέου ελαστικού.
Τα νέα ελαστικά αντικατέστησαν τα Continental GP5000 S TR ύστερα από περίπου 4000Km τα οποία και αποδείχθηκαν εξαιρετικά με μόλις ένα μικρό σκάσιμο πριν λίγες ημέρες ο οποίος ήταν και ο λόγος (καλύτερα η… αφορμή!), για τη μετάβαση στα Corsa.
Τα νέα ελαστικά τοποθετήθηκαν παραμονές του LondonRide-Essex 100, ενός ποδηλατικού event συνολικής απόστασης 165Km οπότε και μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω μια πρώτη εκτενή επαφή με αυτά στο ιδιαιτέρως κακό οδόστρωμα του Λονδίνου και του γειτονικού Essex.
Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ καλές – αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι είχα ένα κόψιμο στο πίσω ελαστικό από (πιθανότατα) γυαλί. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, το κράτημα κορυφαίο γεμίζοντας σε με σιγουριά και η άνεση σε πολύ υψηλά επίπεδα (σε αυτό βέβαια συνεισφέρει και το γεγονός ότι οι πιέσεις εμπρός/πίσω είναι μόλις 62/66psi λόγω των hookless ZIPP 303S.
Περισσότερες πληροφορίες για το Vittoria Corsa PRO μπορείτε να βρείτε εδώ και για το Vittoria Corsa PRO Control εδώ. Μην παραλείψετε να ρίξετε και μια ματιά στη limited edition ροζ έκδοση του ελαστικού (Vittoria Corsa PRO Pink) αφιερωμένη στο Giro d’Italia.