Μετά τις πρόσφατες νίκες στο Paris-Roubaix και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2021, η Continental αποκάλυψε επίσημα το νέο της tubeless ελαστικό, Grand Prix 5000 S TR.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία, το νέο Grand Prix 5000 S TR είναι 50gr ελαφρύτερο από το απερχόμενο Grand Prix 5000 TL ενώ παράλληλα διαθέτει 28% περισσότερη προστασία στα πλευρικά τοιχώματα. Η αντίσταση κύλισης μειώθηκε επίσης χάρη σε μια νέα κατασκευή δύο στρώσεων (η παλιά έκδοση ήταν τριών στρώσεων), με αποτέλεσμα η Continental να ισχυρίζεται ότι το νέο ελαστικό είναι επίσης 20% πιο γρήγορο.
Ίσως όμως η σημαντικότερη βελτίωση για εμάς τους απλώς καταναλωτές, είναι το γεγονός ότι το νέο Grand Prix 5000 S TR είναι πιο εύκολο στην εγκατάσταση από το Grand Prix 5000 TL, το οποίο ήταν ιδιαίτερα “σφιχτό” σε πολλά στεφάνια.
Το νέο ελαστικό είναι πλέον συμβατό με στεφάνια χωρίς άγκιστρο (hookless), όπως τα Zipp, Cadex και Enve αλλά με τη διαφορά ότι, παρά τις πρόσφατες οδηγίες ETRTO που προσδιορίζουν ότι τα ελαστικά πλάτους 25 mm είναι ασφαλή για χρήση με ζάντες χωρίς άγκιστρο πλάτους 23 mm, η Continental ρητά δεν εγκρίνει αυτόν τον συνδυασμό.
Η Continental προσφέρει το Grand Prix 5000 S TR σε 4 διαστάσεις 700c (25, 28, 30 και 32 mm) σε μαύρο χρώμα και διάφανο (transparent – dark tan). Τα αντίστοιχα βάρη είναι 250, 280, 300 και 320 gr.
Continental Grand Prix 5000 S TR Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- TPI: 2/220
- Compound: BlackChilli
- Technology: Vectran breaker, Laser Grip, ACT
- Max rim (25mm): 21TSS/C
- Max Pressure (Hookless 25mm): 73psi
- Max Pressure (Hooked 25mm): 109psi